niedziela, 20 sierpnia 2017

Wstęp?

Cześć wszystkim, tu Collina!

Witam wszystkich na blogu, miło mi że tutaj trafiłeś/łaś. Założyłam go w sumie za namową przyjaciółki, by wstawiać tutaj swoje opowiadania. Zaufałam jej, dała mi motywację jak nieraz zresztą więc jestem teraz tutaj.
,,Dziełem" przedstawionym na tym blogu będzie Pamiętnik Midian, twór wymyślony z rok temu, a był to ciężki rok z czego częściowo bierze się taki brutalny (?) ton Pamiętnika, lecz należący do ważnej części mnie i moich postaci, których trochę mam. Tym razem skupię się na jednej z nich, czyli mojej kochanej młodej rosjance, która ze względu na sytuacje związane z jej życiem wyprowadziła się z kraju i zamieszkała w Polsce. Postać cyniczna, wredna, opinia innych ją nie obchodzi a dziewczyny potrafi podrywać w każdym miejscu i o każdej porze, jeśli tylko będzie miała na to ochotę. Bardzo sentymentalna i uwielbia wracać myślami do przeszłości. Od bójek też nie stroni, w klubie dla lesbijek znana bardzo dobrze, choć ogólnie mała mieścina w której zamieszkuje ma ją za raczej lekko dziwną i straszną osobę.
Całość zawiera dużo dużo lesbijek, narzekania na świat, frustracji, głupich żartów, absurdu i prywatnych żalów głównej bohaterki. Tak tylko mówię, bo zawsze warto wszystko mówić. Zresztą, przekonacie się gdy zaczniecie czytać.

By zapoznać się z nią trochę lepiej, zobaczmy jak wygląda.



Nawet mogę się pochwalić tym, że ktoś ją mi raz kiedyś narysował, art trade dobra rzecz. Oto rysunek:
Autorką jest pani zwana _rexpan. (nick z instagrama) znana również jako kylorexx (to już jej tumblr).  Nie jest Polką więc piszcie do niej po angielsku jeżeli macie ochotę. Polecam odwiedzić jej galerię, rysując moją postać sprawiła mi wielką radość jak każda zresztą osoba która to kiedykolwiek zrobiła!


A teraz rzucę kilkoma faktami, które się nie pojawią w pamiętniku lub można je łatwo pominąć choć mają związek z samą Midian i tym tworem a moim zdaniem są ciekawe:

- Urodziła się w roku 1995, 24 października, znak zodiaku to skorpion (sam opis znaku bardzo się zgadza zresztą z jej charakterem). 
- Jej imię wzięłam z piosenki o tym samym tytule.
- Buty które nosi praktycznie zawsze są czarnymi trampkami za kostkę.
- Jej ulubiony kolor to granatowy ale przepada też za pomarańczowym.
- Bardzo lubi napoje gazowane, kawę i energetyki.
- Ma dwie zmiany w jej aktualnej pracy, jedna to wtorek i czwartek a druga to poniedziałek, środa i piątek. A czy pracuje w sobotę to już zależy jak wypadnie.
- Przepada za muzyką klasyczną, choć woli ją raczej słuchać w chwilach ciszy spokoju i nostalgii, na codzień raczej słucha wszystkiego po trochu. 
- Jedna z jej ulubionych książek to Zbrodnia i Kara autorstwa Fiodora Dostojewskiego. Ogólnie bardzo lubi ona czytać i nie zamyka się na żaden gatunek, nawet zdarza jej się zainteresować bajkami dla dzieci. Wszystkie książki w jej domu są pisane cyrylicą a ona sama zna w formie komunikatywnej angielski, rosyjski, polski i ukraiński.
- Ludzka psychologia bardzo ją interesuje i lubi się nad nią zastanawiać i rozważać ludzkie reakcje czy zachowania.
- Nigdy nie reaguje obojętnie na bezpańskie zwierzęta czy ludzi.
- Śpi w kraciastych spodenkach i długich podkolanówkach w paski.
- Bardzo lubi nosić czapki z daszkiem a ta którą najczęściej nosi i widzicie ją na wszystkich rysunkach które wstawiłam, przypomina jej o jej pierwszej dziewczynie i dużo dla niej znaczy. Dlaczego, dowiecie się z czasem.
-  Jest bardzo przywiązana do swojej (Rosyjskiej) kultury, nie wstydzi się tego. Sama ja, jako autorka naprawdę dużo przekopywałam różnych źródeł by ją jak najlepiej poznać i nie strzelić żadnej gafy.
- Bardzo lubi dyskutować z innymi.
- Jej wzrost to około 167 centymetrów, budowa szczupła.
- Posiada samochód ale prawie ciągle jest w garażu bo ona sama mało kiedy robi wypady poza miasto.
- Mieszka w bloku i prawie nigdy nie jest jej zimno, mało kiedy mozna ją zobaczyć na długi rękaw poza zimą. Ale no wiecie, Rosja.
- Nie ma nic przeciwko spódnicom albo sukienkom, choć raczej nie chce jej się w ten sposób ubierać i woli po prostu narzucić koszulkę i ubrać jakieś jeansy.
-  Końcówki jej całkiem długich włosów lekko się podwijają do góry. Tylko grzywka zachowuje się normalnie. Po domu chodzi w rozpuszczonych włosach lub kitce.
- Do wyglądu Midian zainspirowała mnie pani Claire Boucher (Grimes), więc myślę, że jakby nasza miła rosjanka istniała, jej twarz by była bardzo podobna do wyżej wymienionej artystki. Tylko może troche bardziej wściekły wzrok i brwi by miała. O, tak jak tutaj, tu wygląda akurat jak ona. I jeszcze tu.


Kończac reklamy i pokazu sztuki, możemy przejść do naszej historii. Mam nadzieję, że wam się spodoba i was zaciekawi. W końcu jakbym nie miała takiej nadziei bym nie zakładała tego bloga.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz